HIIT Piloxing

Wat is HIIT?

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. HIIT is een korte training met een interval karakter. Er zijn vele manieren om een HIIT training uit te voeren. Wij zullen dat doen door te werken in 6 blokken, waarin gebruik gemaakt wordt van de onderdelen Boksen, Pilates en Bootcamp. Iedere blok is opgebouwd om ervoor te zorgen dat je hartslag voor een gedurende periode hoog is. Je recovery is voor korte duur, zodat je daarna weer op dezelfde hoge hartslag weer verder kunt.

 

Waarom HIIT?

HIIT wordt voor allerlei redenen gebruikt. Hieronder de meest gebruikte redenen:

  • Om af te vallen
  • Om je conditie in hoog tempo te verbeteren
  • Betere bloedsomloop
  • Je uithoudingsvermogen en kracht nemen versneld toe

 

Voor wie bedoeld?

Ieder individu zou kunnen aansluiten bij deze les. Er moet echter rekening gehouden worden dat het een paar weken kost voordat je je eigen tempo in de lessen verhoogd. Deze les is ook zeer toegankelijk voor mannen, door de grote fitness en Bootcamp gehalte.

 

Wat heb je nodig?

  • Motivatie
  • Water
  • Een matje (optioneel)
  • 2 handdoeken

 

Wat bieden we je?

  • Een gemoedelijke en gezellige sfeer
  • Een gemotiveerde groep
  • Goede begeleiding bij het uitvoeren van de oefeningen
  • Een enthousiaste en betrokken instructrice

 

Hopelijk allemaal tot in de les.

 HIIT PILOXING ZU2 turnzaal Bethanie Maandag 20.30-21.30

 

Meriellen

Meriellen van de Raa e Souza – Verberne
2920 Kalmthout
meriellen@ogos.be